h1

3. Destinatarios.

Todas as empresas do territorio nacional que a través da campaña publicitaria poidan coñecer os diferentes mecanismos de formación dos que se dispón para acceder á formación que se adecue ás necesidades tanto da empresa como dos seus traballadores.

Todos os internautas que, mediante visitas á páxina Web, poidan coñecer toda a información relativa ao Sistema de Formación para o Emprego, labor e funcións da Fundación Tripartita , formación de demanda, formación de oferta, especialidades formativas, accións formativas que se imparten e a súa correspondencia co Sistema Nacional de Cualificaciones, simulador de créditos de formación, localización de centros de información e asesoramento gratuíto máis próximos, mecanismos de trámites administrativos para a xestión da formación, etc.

Todas as empresas que, directa ou indirectamente, sexan partícipes da información que ofrece o proxecto a través das súas distintas actividades directas (mailing, xornadas de difusión, II Semana da Formación para o Emprego, servizos de información e asesoramento gratuítos, campaña publicitaria e elementos difusores), mediante o coñecemento da información a través daqueloutras beneficiarias directas que, á súa vez, actuarán como efecto multiplicador das accións de difusión.

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: